Hoe online en offline sales optimaal gecombineerd worden

Ieder zo zijn vak en dat is maar goed ook. Bij Brokking hebben ze onwijs veel verstand van vloerkleden en woninginrichting. Ook weten ze als geen ander waar de klant naar op zoek is. Ze weten wat de koopmotivaties zijn, welke onzekerheden ze hebben en waardoor het vaak langer duurt tot zij het kleed van hun dromen (bij Brokking) hebben gevonden. Aan de online wereld kunnen ze bij Brokking geen touw (of draad) vastknopen. Dit zorgt bij hen weer voor onzekerheden. Doen we het wel goed en hoe moeten wij onze klant blijven bereiken? Laat ik daar nou net de specialist in zijn…

Interieur

Het retaillandschap verandert en zo ook bij Brokking Vloerkledenspecialist. Toch hebben zij een unieke doelgroep met nog uniekere eigenschappen. Online is absoluut belangrijk, maar offline is waar het gebeurt. Deze twee werelden kun je juist goed met elkaar combineren. Onze samenwerking is op vaste basis en hierdoor leren wij elkaars werelden steeds beter kennen. Met een buyer persona en online marketing strategie zijn we actief aan de slag gegaan om ook online de doelgroep optimaal van dienst te kunnen zijn. Wat ik dan precies doe? Dat licht ik graag eens mondeling toe. Neem je contact met mij op?

Specialisten met een rijke historie

Brokking Vloerkledenspecialist doet zijn naam eer aan. Met een voorraad van ruim 3000 unieke kleden en een showroom van meer dan 800 m2 bieden zij het grootste assortiment van Nederland. Brokking is opgericht in 1971 en iedere medewerker is dan ook een echte vloerkledenspecialist. Iedere dag opnieuw bezorgen zij met veel enthousiasme en passie de klant een unieke ervaring. Kennis over de handgemaakte tapijten ontbreekt niet en de vloerkledenspecialisten weten altijd de juiste match te maken tussen kleed en interieur.

 

#Branding #Identiteit #Strategie #Marketing #SocialMediaMarketing

Maartje Krijnen

 

Ben je nieuwsgierig geworden naar wat ik voor jou kan betekenen?