Het BEN-effect: inspiratie voor het leven

Het fluitsignaal heeft geklonken en de wedstrijd is van start. Vanaf maart 2018 werkt Fierce Marketing samen met stichting BEN aan de ambitie om rolstoelbasketbal als nummer 1 gehandicaptensport op de kaart te zetten. En de ambities zijn groter dan dat. Stichting Basketball Experience NL doorbreekt taboes, haalt je uit de comfortzone én inspireert. Hoe wij dat doen?

OLV Breda

De ambities van BEN zijn groots. Of Fierce, het is maar hoe je het ziet. De samenwerking heeft zich gevormd tot vaste, wekelijkse marketing ondersteuning. Samen zijn we ons aan het focussen op het behalen van de doelen. Met een grote focus op online, gecombineerd met de krachtige persoonlijke kant van BEN. Meer weten?

Onlangs lanceerde ik in samenwerking met Patrick Adam de nieuwe website voor BEN. Wij zijn hier erg blij mee. De digitale ervaring van rolstoelbasketbal! Neem gerust een kijkje: basketballexperience.nl.

#Strategische marketing #Non-profit #Digitale Marketing & PR #Event Marketing #Sportmarketing

Grote ambities

Stichting Basketball Experience NL (BEN) heeft een duidelijke missie: rolstoelbasketbal op nummer 1 krijgen als gehandicapten- én topsport. Om de beeldvorming rondom rolstoelbasketbal te verbeteren wil BEN zoveel mogelijk mensen laten ervaren wat rolstoelbasketbal is. BEN biedt verschillende diensten aan om dit te ervaren (clinics, presentaties en evenementen), maar ook producten die het mogelijk maken om de stichting te steunen. Naast financiële steun bereikt BEN hiermee dus vooral dat de kijk van anderen op gehandicaptensport positief verandert. En die beeldvorming is van groot belang om de ambities te realiseren: optimale samenwerking, mogelijk maken om toprolstoelbasketbal te bedrijven, ondersteuning sporters en rolstoelbasketbal op de kaart te zetten.